shopping_cart0 Krepšelis

Leidykla „Lucilijus“, Stoties g. 5, 2 aukštas, Šiauliai

Aistė Fiurst, Laima Paulauskienė. IŠGIRSK, IŠTARK, SURASK

ISBN: 9789955324713
9,00 €
Apie prekę

Aistė Fiurst, Laima Paulauskienė. IŠGIRSK, IŠTARK, SURASK

Žaidimo rinkinį sudaro: dvi lentos (s, š, ž) ir (r, l). Juose yra 200 kortelių su paveikslėliais.

Pirmoje lentoje pavaizduoti paveikslėliai, kuriuose įvairiose žodžio vietose yra:

► s garsas;

► š garsas;

► s ir š garsai;

► ž garsas.

Antroje lentoje pavaizduoti paveikslėliai, kuriuose įvairiose žodžio vietose yra:

► r garsas;

► l garsas;

► r ir l garsai.

Kiekvienai lentai skiriama po 100 kortelių. Kortelės apačioje esantis spalvotas skrituliukas parodo, koks garsas yra žodyje: r garsas – rožinė spalva, l garsas – geltona spalva, r, l garsai – mėlyna spalva, s garsas – violetinė spalva, š garsas – ruda spalva, s, š garsai – oranžinė spalva, ž garsas – žydra spalva. 

Žaidimo eiga: pasirenkamos kortelės pagal garsus, su kuriomis norima žaisti.

Žaidimo variantai:

I. Žaidimo pradžioje kortelės sudedamos į kaladę paveikslėliais į apačią. Žaidėjas ima viršutinę kortelę ir ją atverčia. Tada visi žaidėjai ieško lentoje atitinkamo paveikslėlio. Laimi tas, kuris pirmas lentoje suranda paveikslėlį, pavaizduotą kortelėje, jį taisyklingai ištaria. Žaidėjas tą kortelę pasiima. Visą žaidimą laimi tas, kuris surenka daugiausiai kortelių.

II. Mokytojas arba vienas iš žaidėjų ima kortelę ir ištaria joje nupiešto paveikslėlio pavadinimą. Vaikai jo ieško lentoje. Suradęs ir ištaręs taisyklingai paveikslėlio pavadinimą mokinys gauna kortelę. Visą žaidimą laimi tas, kuris surenka daugiausiai kortelių.

Žaidimo tikslas:

► diferencijuoti akustiškai panašiai skambančius garsus;

► įtvirtinti taisyklingą garsų s, š, ž, r, l tarimą įvairiose žodžių pozicijose (žodžio pradžia, vidurys, pabaiga);

► turtinti aktyvųjį žodyną;

► lavinti emocinio intelekto pradmenis, t. y. bendravimo įgūdžius, gebėjimą džiaugtis pergale ir pozityviai priimti pralaimėjimą;

► lavinti atmintį, dėmesį, pastabumą;

► plėsti pažintinės veiklos gebėjimus.

Rekomenduojamos papildomos užduotys:

► apibūdinti nupieštą daiktą;

► sugalvoti sakinį su paveikslėliu;

► sugalvoti žodžių mažybines formas;

► pasakyti paveikslėlio apibendrinamąją sąvoką.

Pasitelkus vaizduotę galimi ir kiti šių užduočių pritaikymo būdai bei galimybės.


Užsiprenumeruodami, sutinkate gauti naujienlaiškius iš mūsų


© 2020. Leidykla Lucilijus